Τεχνικά Πρότυπα Και Εκμετάλευση
Περίληψη κουίζ
Ολοκληρώθηκαν 0 από 7 ερωτήσεις
Ερωτήσεις:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
Πληροφορίες
Απαντήστε σωστά…
Έχεις ήδη ολοκληρώσει το κουίζ. Δεν μπορείς, λοιπόν, να το ξεκινήσεις ξανά.
Το κουίζ φορτώνεται...
Πρέπει να συνδεθείτε ή να εγγραφείτε για να ξεκινήσετε το κουίζ.
Πρέπει να ολοκληρώσεις το επόμενο κουίζ για να ξεκινήσεις αυτό το κουίζ:
Αποτελέσματα
Απαντήθηκαν σωστά 0 από 7 ερωτήσεις
Ο χρόνος σου:
Ό χρόνος πέρασε
Έφτασες 0 από 0 βαθμούς, (0)
Μέση βαθμολογία |
|
Οι βαθμοί σου |
|
Κατηγορίες
- Χωρίς κατηγορία 0%
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- Απαντήθηκε
- Ανασκόπηση
-
Ερώτηση 1 από 7
1. Ερώτηση
1 βαθμοίΗ Μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος εν κυκλοφορία (ΜΑΜΦΟ) ενός διαξονικού λεωφορείου είναι :
-
Ερώτηση 2 από 7
2. Ερώτηση
1 βαθμοίΈνα όχημα που εκτελεί διεθνείς μεταφορές ταξινομείται με βάση τις διατάξεις αναφορικά με τα μέγιστα επιτρεπόμενα βάρη και διαστάσεις :
-
Ερώτηση 3 από 7
3. Ερώτηση
1 βαθμοίΣύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία στις νέες άδειες κυκλοφορίας όπου αναγράφεται κατηγορία οχήματος Μ1 σημαίνει :
-
Ερώτηση 4 από 7
4. Ερώτηση
1 βαθμοίΣύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία στις νέες άδειες κυκλοφορίας όπου αναγράφεται κατηγορία οχήματος Μ2 σημαίνει :
-
Ερώτηση 5 από 7
5. Ερώτηση
1 βαθμοίΣύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία στις νέες άδειες κυκλοφορίας που αναγράφεται κατηγορία οχήματος Μ3 σημαίνει :
-
Ερώτηση 6 από 7
6. Ερώτηση
1 βαθμοί“Τι ισχύει για τις προδιαγραφές εκπομπών καυσαερίων για τα λεωφορεία που χρησιμοποιούνται στις έκτακτες διεθνείς μεταφορές, βάσει της Συμφωνίας INTERBUS, από και προς την Ελλάδα, από την 1/1/20008 έως την 31/12/2009; “
-
Ερώτηση 7 από 7
7. Ερώτηση
1 βαθμοί“Τι ισχύει για τις προδιαγραφές εκπομπών καυσαερίων για τα λεωφορεία που χρησιμοποιούνται στις έκτακτες διεθνείς μεταφορές, βάσει της Συμφωνίας INTERBUS, από και προς την Ελλάδα, από την 1/1/2010 και έπειτα; “